vacature

Copywriter

Voor wie woorden het verschil maken. Ben jij een meester met taal? Kun jij met een scherpe pen merkverhalen tot leven brengen, mensen in beweging krijgen en conversie aanjagen, zonder dat het als reclame voelt? Dan zoeken we jou!

Wie zijn wij?

Wij zijn Advacom. Een strategisch creatief bureau in Geleen. Al 31 jaar creëren we impact voor ambitieuze organisaties en merken. Dit doen we vanuit een doordachte strategie en met ijzersterke branding.

We willen namelijk dat onze ideeën en creaties houtsnijden. Mensen raken. En onze opdrachtgevers succesvol, onderscheidend en aantrekkelijk maken. Want dat is waar het allemaal om draait!

Waarom Advacom?

Je mogelijk nieuwe collega’s noemden de volgende punten:

  • Een open cultuur waarin je écht jezelf kunt zijn en actief kunt meedenken over de koers van de organisatie.
  • Werken met een gedreven, ervaren en kwalitatief sterk team dat altijd voor het beste resultaat gaat.
  • Een sfeervolle, moderne werkplek inclusief leefkeuken én een superleuk team. Van borrels tot een weekendje weg.
  • Interessante en toonaangevende opdrachtgevers, waarbij je werkt aan projecten met echte impact.
  • Alle ruimte om je verder te ontwikkelen via opleidingen, cursussen en masterclasses.

Wat ga je doen?
Jij geeft merken een eigen stem. Je vertaalt strategie naar tone of voice en teksten die raken, activeren of laten glimlachen. Je schrijft voor uiteenlopende media en weet elke doelgroep te prikkelen, van werkgevers tot eindklant, van overheid tot commerciële speler.

  • Verhalen schrijven die merken karakter geven, met gevoel voor storytelling en strategie.
  • Krachtige brandingteksten ontwikkelen: van shortcopy en oneliners tot pakkende conceptregels.
  • Webteksten schrijven die informeren, activeren én converteren.
  • Copy creëren voor social media, hardcopy en digitale middelen zoals e-mails, whitepapers en brochures.
  • Meedenken over positionering, tone of voice en naamgeving.
  • Samenwerken met designers en strategen aan geïntegreerde creatieve concepten.
  • Teksten redigeren, structureren en herschrijven waar nodig, helder, scherp en to the point.

Op ons verlanglijstje

  • Je hebt een vlotte pen én een strategisch brein
  • Je schrijft foutloos Nederlands (Engels is een pré)
  • Je hebt ervaring als copywriter, liefst bij een bureau of in een creatieve omgeving
  • Je kunt schakelen tussen merken, doelgroepen en tone of voices
  • Je bent creatief, nieuwsgierig en snapt hoe content bijdraagt aan impact
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar

Wat bieden wij jou?

  • Een jaarlijks opleidingsbudget van €2.000,- om jezelf continu te blijven ontwikkelen.
  • Een tegemoetkoming voor sportabonnementen en medische kosten, want jouw gezondheid vinden we belangrijk.
  • Een brutosalaris tussen €2.500 en €3.500 (afhankelijk van je werkervaring) op basis van een 40-urige werkweek.
  • Reiskostenvergoeding, 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling.
     

Reageer nu!

Spreekt deze vacature je aan en pas je in het bovenstaande profiel? Dan ontvangen we jouw CV en motivatiebrief maar al te graag in onze mailbox. Deze mag je bezorgen aan Luuk Hoiting via vacature@advacom.nl. Je krijgt altijd een berichtje van ons terug, dat vinden we wel zo netjes. Hopelijk tot snel!



 

Solliciteer nu