vacature

Brand Experience Strateeg

Wie zijn wij?

Wij zijn Advacom. Een strategisch creatief bureau in Geleen. Al 32 jaar creëren we impact voor ambitieuze organisaties en merken. Dit doen we vanuit een doordachte strategie en met ijzersterke branding.
We willen namelijk dat onze ideeën en creaties houtsnijden. Mensen raken. En onze opdrachtgevers succesvol, onderscheidend en aantrekkelijk maken. Want dat is waar het allemaal om draait! 

Waarom Advacom?

Je mogelijk nieuwe collega’s noemden de volgende punten:

  • Een open cultuur waarin je écht jezelf kunt zijn en actief kunt meedenken over de koers van de organisatie.
  • Werken met een gedreven, ervaren en kwalitatief sterk team dat altijd voor het beste resultaat gaat.
  • Een sfeervolle, moderne werkplek inclusief leefkeuken én een superleuk team. Van borrels tot een weekendje weg.
  • Interessante en toonaangevende opdrachtgevers, waarbij je werkt aan projecten met echte impact.
  • Alle ruimte om je verder te ontwikkelen via opleidingen, cursussen en masterclasses.

Wat bieden wij jou?

  • Een jaarlijks opleidingsbudget van €2.000,- om jezelf continu te blijven ontwikkelen.
  • Een tegemoetkoming voor sportabonnementen en medische kosten, want jouw gezondheid vinden we belangrijk.
  • Een brutosalaris tussen €3.000 en €4.500 (afhankelijk van je werkervaring) op basis van een 40-urige werkweek.
  • Reiskostenvergoeding, 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling.

Op ons verlanglijstje

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een strategische rol binnen een branding- of communicatiebureau.
  • Je bent een expert in Branding, Customer en Employer Experience (CX/EX) en weet dit te vertalen naar tastbare merkervaringen.
  • Je hebt een passie voor het begeleiden van sessies en strategieworkshops en krijgt energie van het inspireren van klanten en teams.
  • Je weet hoe je online, offline én multisensorische beleving combineert en dit vertaalt naar een samenhangende klantreis.
  • Je denkt creatief mee over de inzet van middelen: van een soundlogo tot een verrassend loyaliteitsprogramma of een fysieke experience, die je (al dan niet samen met een creative) verder vormgeeft en uitwerkt.
  • Je bent analytisch sterk en combineert data met creatieve strategieën.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht richting klanten en teams.
  • Het liefst kom je ons fulltime versterken, maar 36 of 32 uur is ook bespreekbaar.

Extra indruk maken?

  • Ervaring met zintuiglijke merkbeleving zoals soundbranding, geurmarketing of tactiele merkinteracties is een pré.
  • Je bent niet bang om AI-tools slim in te zetten om processen te versnellen, inzichten te verdiepen of creativiteit te versterken.

Reageer nu!

Je maakt indruk met je CV, maar jouw persoonlijkheid en karakter zijn minstens zo belangrijk. We zoeken iemand wiens energie en waarden aansluiten bij ons team! Stuur je CV en motivatiebrief naar vacature@advacom.nl t.a.v. Roel Botterweck.

Solliciteer nu