Wervingscampagne

ProfCore is specialist in de uitvoering van industriële productieprocessen en logistieke processen, met name in Limburg, Brabant en Gelderland, maar ook in Duitsland. ProfCore is uniek in haar branche. Ze hebben namelijk eigen procesoperators en logistieke vakmensen in dienst en opdrachtgevers profiteren van de betrokkenheid die dat oplevert. ProfCore medewerkers zijn bereid te investeren in hun eigen kennis en te investeren in de desbetreffende organisatie.

Uitdaging

Om meer naamsbekendheid te genereren voor ProfCore en tegelijkertijd op zoek te gaan naar nieuwe medewerkers voert men jaarlijks een grote wervingscampagne. De vraag die wij vanuit ProfCore ontvingen, was om advies te geven in de online en offline media die ingezet moet worden om de doelgroep te bereiken, deze media te plaatsen, te zorgen voor de ontwerpen én de resultaten van de campagne terug te koppelen.

Oplossing

Ieder jaar verzorgden wij een wervingscampagne met een eigen op maat gemaakt campagnebeeld. De collega die iedere keer centraal stond, werd door onze fotograaf gefotografeerd. Dit werd verwerkt in een campagnebeeld dat in diverse toepassingen werd uitgewerkt. Qua media advies kozen wij ieder jaar weer voor nieuwe mogelijkheden, waarbij een mix werd gezocht tussen online en offline media. Onder meer werden snelwegzuilen, billboards, abri’s, toiletreclame, mobile bannering, retargeting, display advertising en advertenties ingezet. Ook zorgden wij ieder jaar weer voor de terugkoppeling van resultaten om een volgende campagne hierop aan te passen.

Klant:
ProfCore
Tag:
campaigns
Werkzaamheden:
strategy