Vier het leven

Vier het leven is een campagne opgezet door Wouter Schmeitz. De moeder van Wouter is overleden aan kanker. Als eerbetoon aan zijn moeder en om geld in te zamelen voor het KWF Kankerfonds gaat Wouter deelnemen aan de Marathon van New York.

Uitdaging

Voorafgaand aan de Marathon van New York organiseerde Wouter een lokaal runevenement. Tijdens dit evenement wilde hij geld inzamelen voor de Marathon van New York en het KWF Kankerfonds. Vanuit Wouter kregen wij de vraag ‘ Vier het leven’  te ondersteunen met de juiste communicatiemiddelen.

Oplossing

Voor ‘Vier het leven’  is een infographic gemaakt waarin de gelopen kilometers en de verwachte looptijd van Wouter te zien zijn. Onder elke groep kilometers staat een bedrag. Deze infographic wordt de doneermeter genoemd. Verder zijn er posters en flyers ontworpen en gedrukt, zijn er T-shirts bedrukt en is er gezorgd voor een domeinnaam en hostingpakket. Hierdoor beschikte Wouter over een professionele e-mail en een eigen e-mail handtekening. Ook is de Facebook pagina verder gestileerd.

Klant:
Vier het leven
Tag:
campaigns
Werkzaamheden:
design