KAPSAM Campagne

RODAC International is een internationale leverancier van pneumatische gereedschappen en toebehoren voor de industrie en automotive sector. Ook werkplaats-uitrusting behoort tot het portfolio. Dit levert RODAC aan een uitgebreid dealernetwerk wereldwijd.

Uitdaging

Voor de lancering van de revolutionaire acculoze jumpstarter KAPSAM was RODAC International op zoek naar ondersteuning op het gebied van communicatiemiddelen, organisatie van de beursgang én contact met de pers in de organisatie van een persconferentie.

Oplossing

In de uiteindelijke uitwerking werd een fotoshoot georganiseerd en gehouden met Jan Lammers, voormalig F1 coureur en winnaar van de DAKAR rally. De foto's van Jan werden in combinatie met een quote gebruikt op diverse communicatiemiddelen. Verder werd er een op maat gemaakte USB stick gemaakt in de vorm van de KAPSAM, werden advertenties gemaakt, werd een beursstand verzorgd en gezorgd voor promotiedames. Ook werd het contact met de pers gelegd voor de uitnodiging voor een persconferentie. Het resultaat was een verhoogde naamsbekendheid van RODAC International en een hoge interesse in de KAPSAM jumpstarter. 

Klant:
RODAC International
Tag:
campaigns
Werkzaamheden:
strategy