Concept

Luisteren. Zelfs tussen de regels door. Samen proberen jouw organisatie en het bijbehorende DNA te begrijpen. Zo leveren wij communicatie met inhoud! Bij Advance Communications geloven wij in het leggen van een goed fundament. Kritische vragen vormen de basis van een goed concept. Daar begint jouw succes! Alles is echter gericht op een stijgende lijn; voor jou! Een stijgende lijn die is gebaseerd op jouw eigen trots, dat van jouw medewerkers en jouw klanten. Dat is waar wij samen aan bouwen. Trots!

40 dagen neeCampaigns

40 dagen nee

In samenwerking met Vincere Verslavingszorg startte Roda JC Kerkrade een grote "40 dagen nee" campagne. 40 dagen geen alcohol. Wij verzorgden het campagnebeeld.

Lees meer
1/2 seizoenkaartCampaigns

1/2 seizoenkaart

In de winterstop voert Roda JC Kerkrade ieder jaar een halve seizoenkaart campagne om voor het restant van het seizoen een seizoenkaart te verkopen. Wij verzorgden het campagnebeeld.

Lees meer
Member-to-memberCampaigns

Member-to-member

Vanuit de Rabobank Westelijke Mijnstreek ontvingen wij de vraag om de member-to-member actie vorm te geven. Wij mochten een brochure, flyer en visitekaartje verzorgen, met tegelijkertijd een conceptuele gedachte.

Lees meer
HuisstijlCorporate identity

Huisstijl

MCC Omnes bestaat 10 jaar. Om die reden werden wij gevraagd om het bedrijf van een nieuw logo te voorzien. De vernieuwde huisstijl moest een nieuwe en krachtige uitstraling geven.

Lees meer
HuisstijlCorporate identity

Huisstijl

Het Elisabeth Strouven Fonds heeft onlangs een naamsverandering ondergaan. Vanuit het Elisabeth Strouven Fonds kregen wij de vraag om een bijpassende huisstijl te ontwikkelen.

Lees meer
APPApps

APP

Vanuit OCI-LIONS kwam de vraag om een applicatie te ontwikkelen waarmee de supporters op de hoogte konden blijven van het laatste nieuws, de stand konden bekijken en konden terugblikken op wedstrijden.

Lees meer
HuisstijlCorporate identity

Huisstijl

Ten behoeve van de introductie van Tempehting op de Nederlandse markt was de producent op zoek naar een passend logo en huisstijl. Belangrijk was dat het product en haar eigenschappen gevisualiseerd werd in het logo.

Lees meer
HuisstijlCorporate identity

Huisstijl

Ten behoeve van de introductie van een vernieuwend concept rondom flexwerken in Nederland was de klant op zoek naar een bijpassende naam, bijbehorend logo en een uitgewerkte huisstijl. ROOOMS was geboren!

Lees meer
StratorCampaigns

Strator

Voor de introductie van een nieuw leverbare Europese torpedotruck, genaamd STRATOR, was CFG op zoek naar een algehele introductiecampagne. Wij ontvingen de vraag om een logo en diverse uitwerkingen te verzorgen.

Lees meer
SymposiumEvents

Symposium

In 2013 organiseerde Brightlands Chemelot Campus het jaarlijkse symposium. Tijdens dit symposium stond het thema ‘joining worlds’ centraal. Wij werden gevraagd de communicatiemiddelen te verzorgen.

Lees meer